משלוחים
חנות הבוטיק של אינרסנס מתחייבת לשלוח כל הזמנה בתוך עד שלושה ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה דרך האתר וקבלת אישור על התשלום (או מחברת האשראי או מאתר פייפאל, בדרך כלל מתקבל מיידית לאחר ביצוע התשלום).
משלוח מתבצע בדרך כלל באמצעות דואר חבילות רשום, ניתן לשלוח גם באמצעות דואר שליחים אקספרס. עלות המשלוח תלויה במשקל החבילה ולכל מוצר עלות משלוח משלו, אשר מופיעה בסל הרכישות לאחר הבחירה במוצר (במרבית המוצרים סדר גודל של עלות המשלוח היא 20-40 ש"ח).
משלוח בדואר שליחים לחבילה בגודל ממוצא – 60 ש"ח, בחבילות גדולות (למשל קערות טיבטיות במשקל מעל קילו וחצי) מחיר השילוח (באקספרס וגם בדואר רגיל) עולה.
ניתן לבצע הזמנה ולהגיע לאסוף אותה באיסוף עצמי בתיאום מראש מהקליניקה בכתובת: רחוב הנרקיס 4, כפר יונה.
כמה זמן זה לוקח?
החבילה שלכם תצא לדרך בתוך לכל היותר שלושה ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה אצלינו ואישור על תשלום מחברת האשראי / פייפאל.
משלוח בדואר רשום חבילות לוקח, על פי התחייבות דואר ישראל, עד 14 ימי עסקים. כל חבילה נשלחת מקבלת מספר מעקב וניתן לעקוב אחר מיקומה עד להגעתה אליכם.
משלוח בדואר שליחים מגיע בדרך כלל בתוך 48 שעות מיום השליחה. המשלוח מגיע עם שליח, ללא התקשרות מוקדמת (לצערינו…), ואם בכתובת שניתנה לשליח לא יהיה מענה – השליח ישאיר פתק לאיסוף החבילה מסניף הדואר הקרוב לביתכם.
אנחנו אחראיים שהחבילה שלכם תגיע אליכם כשהיא שלמה ומושלמת
אנחנו שולחים כל חבילה בדואר רשום, מה שאומר שיש מספר מעקב על כל חבילה וניתן לדעת בכל שלב היכן היא נמצאת בתהליך השילוח. מרבית החבילות מגיעות בתוך כשישה ימים ועד 14 ימי עסקים לכל היותר (על פי התחייבות דואר ישראל). אם החבילה לא הגיעה, הגיעה וחזרה (למרות שנתתם כתובת נכונה למשלוח), או שהייתה בעיה עם החבילה – אנחנו 100% אחראיים למצבה. נשמח לשלוח שוב (על חשבוננו, אם הטעות היא של הדואר), או לזכות כספית במוצרים שלא הגיעו חלילה.
מה קורה אם אני לא מרוצה ממה שהגיע?
אם הגיע הפריט שהזמנת אבל הוא לא מה שחשבת, הוא קטן יותר, אדום יותר, או באופן עקרוני אינו לשביעות רצונך- נשמח להחליף עבורך את המוצר.
ניתן להחזיר אלינו מוצר במצב חדש ולקבל זיכוי בחנות. ניתן גם להחליף מוצרים שנרכשו בחנות בתמורה לזיכוי כספי בתוך עד 14 ימים מיום הרכישה, אם המכירה בגובה מעל 50 ש"ח והמוצר לא נקנה במחיר מבצע או בהנחה. מוצרים שנרכשו בהנחה ניתן להחליף בתמורה לזיכוי בגובה התשלום שהתקבל בחנות בלבד.
כל זיכוי, לאחר שנקבל בחזרה את המוצר, במצב חדש, אלינו.
מדיניות החזרים או ביטול עיסקאות
על-פי חוק הגנת הצרכן התשמ"א (1981), תוכלו לבטל הזמנה טרם שליחת החבילה אליכם או עד 14 ימים לאחר שקיבלתם את החבילה, ולקבל זיכוי בחנות או החזר כספי (החזר כספי רק אם המוצר עלה יותר מ 50 ש"ח, ונרכש לא מבצע או בהנחה), בתנאי שהמוצר המוחזר הינו במצב חדש – ללא שריטות, פגמים, או בלאי.
את הזיכוי תקבלו לאחר קבלת הפריט ובחינתו על ידינו. מייד לאחר קבלת המוצר ובחינתו ניצור איתכם קשר ונודיע לכם שהזיכוי שלכם בתוקף.
אם תבקשו החלפה של המוצר, נשלח אליכם חבילה נוספת, ללא עלות משלוח נוסף.
אם תבקשו החזר כספי, ההחזר יבוצע בניכוי דמי המשלוח לאותו ערוץ תשלום שבו בוצעה הרכישה, בהתאם לתנאי התשלום ולתנאים ולמדיניות של חברות האשראי או אתר פיי-פאל.
רכישה שבוצעה באמצעות כרטיסי דיירקט או כרטיסים נטענים, ניתן להחליף רק בזיכוי באתר.
לא ניתן לקבל זיכוי כספי על רכישות בסכום נמוך מ 50 ש"ח, אלא רק זיכוי לרכישה באתר.
פריטים שנרכשו בהנחה או במבצע, ניתן להחליף בתמורה לזיכוי בשווי הסכום ששולם באתר, או בתמורה לזיכוי כספי כאמור ובתנאי שהמוצר נשלח בחזרה אלינו בתוך שבעה ימים מיום קבלת החבילה.